Tuesday, June 14, 2011

bla bla bla ....

pertama :
ok , malam ni mmg x ade keje yer , dok sebok membedek benda alah ni , ape lagi blog nilaa , da lama x post ape2 haha , actually tengah bosan tahap gaban , so ni la keje yang x membosankan sangat , membedek benda alah ni sambil dengar lagu 'bila rindu' buat aku rindu sangat2 kat semua org2 yang aku syg , lagi2 arwah nenek , second my love and third yaahh dia meme opss sorry kamu kan x suka dipanggil begitu haha kdiam . 
aku rasa dah cukup mengedit bendalah ni kot haha , x de la lawan mana , asalkan aku puas kan , who cares? haha k ili diam ! now dah pukul 1.00 a.m ili still x tido yaaa .
kedua :
cakap pasal exam , wahhh ! result dia aku sorang je yg tahu haha , ade yang menaik n ade yang menurun macam  jatuh bukit broga HAAA ili tipu :D hahahha
ketiga :
semalam birthday nur fazirah bakri , my lovely montokk hahha , suah nak wish kau dohh , sebab kau kat MELAKA haisshh , rindu kau dooo .
keempat :
rindu my SUPERMAN  , uwaghhhhh --

No comments:

Post a Comment